keskiviikko 10. lokakuuta 2012

I can speak too much, I can smile too much, I can laugh too much - But I can't love too much.

Voi luoja mua väsyttää. Oonkohan tulossa kipeeks? En oo ollu vuoteen kipee. Outoo. En kuitenkaan jaksa mitata kuumetta - ei mulla kuitenkaan oo lämpöö vaikka siltä tuntuiskin. Mä vaan nyt satun titään sen. Istun nytte täs koneel ja katon Stalkkereita (Salatut Elämät) :D

Meillä oli tänää bilsankoe. Siihen tuli 10 kappaletta - mä en lukenu yhtäkään :D Katotaan nyt sitten miten se meni.. Huomen olis vuorossa ruotsinkoe. En aio enkä jaksa lukee. Ruotsi on mulla aina ollu melko vahva aine, joten luottavaisilla mielillä mennään!


Mä en jaksa tehä tänää mitää. Aion istua koneella - tai site en. En tiiä oikee. Vois kyllä viedä ton koiran lenkille, kokkailla tai leipoo, piirtää, kirjottaa, valokuvata, tehä läksyt... huoooh! Nyt on vuorossa fdatausta, sitten vois tosiaan lähtee ulkoileen. Sen jälkee vois ehkä kattoo jotain ruuan laittamista ja läksyjen tekoo - jos jaksaa!


Miksei vois olla jo marraskuu? Mä venaan niin sitä. Sillon tapahtuu kaikkee kivaa! Sillon on enää yks kuukausi jouluun, sillon voi tulla jo lunta, sillon pääsee Hollantiin, sillon tulee Twilight aamunkoi osa 2... Aah<3


Tällästä tänään.


Tämä postaus syntyi näitä musiikkeja kuunnellen:
David Guetta Feat. SIA - She Wolf
Owl City and Carly Rae Jepsen - Good Time
Snow Patrol - Chasing Cars
Will.I.Am feat Eva Simmons - This Is Love
Nickelback - Trying Not To Love You

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti